Subject: Salva Kindlustuse AS kahjutoimik nr KK25-01213 Päring tulekahju kohta
From: Tõnis Aido <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 13:52:05 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

  <https://www.salva.ee/sims_mail/3006848466.gif>

  <https://www.salva.ee/sims_mail/2019/LOGO.png>

Tere

Edastame Teile Salva Kindlustuse kahjutoimiku number KK25-01213 dokumendid:
- Päring päästeametile

Heade soovidega

Tõnis Aido
Kahjukäsitleja
Salva Kahjukäsitluse OÜ
(+372) 5042060 | [email-masked]

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud e-kirja 
adressaadile. Kui Te ei ole info adressaat, palume Teil kiri kustutada ja 
teavitada sellest [email-masked] <mailto:[email-masked]> .
 <https://www.salva.ee/?utm_source=sims_email&utm_medium=banner&utm_campaign=salva_iseteenindus-2023-10>
Salva Kindlustuse AS / Pärnu mnt 16 / Tallinn 10141
Tel +372 6800 500 /  <mailto:[email-masked]> [email-masked] / 
<http://www.salva.ee> www.salva.ee / reg.nr. 10284984